Monday, July 4, 2011

kamarul

Kamarul sampai tengahari. Aku bawak dia makan2 isi perut yg lapar. Sebelum lunch time aku dah balik umah. Takde mood terus nak keje terkenangkan keindahan yg bakal aku hadapi malam jumaat yg indah ni ehehehe...
naik je kereta dia terus kiss aku kat lips. Terkejut jap aku. Tercengang! Tiba2 je dia ni kiss bibir orang hehehe... uhhh nice! Memang aku teruja pandang dia... senyuman.. gile... jatuh habis (senyuman miang) walaupun aku dah masak dengan senyuman lelaki yg selalu nak goda2, tapi aku sentiasa teruja dengan reaksi mana2 lelaki yang buat muke style camtu :p hehehe...
dipendekkan cerita, petang tu jugak kami memantat. mana boleh buang masa. kami mandi sama-sama. dia duduk atas jamban, aku duduk atas riba dia. bukan duduk2 kosong okeh, duduk berpacak :p korang bayangkan la bestnye aku rasa masa aku duduk henjut atas riba dia tu, tangan dia meraba breast aku yg mengeras... basah tak ingat jgn cakap la. memang banjir dah. bibir dia menyentuh leher aku kiri kanan, belakang badan dan bahu... Aduh sedapnye... dah lama aku tak kena belai seluruh badan macam ni. Aku memang suke kena belai perlahan2 macam ni. take time. Terlantun-lantun breast aku mase aku henjut. Aku tekan habis-habis biar tenggelam penuh seluruh batang konek dia. Aku rasa selesa coz konek dia lapang bercukur takde bulu langsung. Sedap sayanggg... sedap sangattt!!!
Mungkin dia tak puas dekat 10 minit aku henjut sendiri dari atas ribaan dia, kaki aku pun dah naik lenguh. Dia suruh aku berdiri dan menonggeng. Aku ruku'. Nak tonggeng buat doggy susah coz lantai keras, sakit la lutut nanti. So aku tunduk sikit 45 darjah style ruku' di apun tujah aku dari belakang selaju-lajunya. Geram sungguh nampaknye :p
kami berdiri. Dia memusingkan aku kedepan. Kami bertatapan. Dia menyelak sikit rambut aku yg dah terburai tak serupa orang tu. Dia tunduk sikit nyonyot breast aku. Uhhh sedapnyer... lidah dia menjalar sekitar puting, mengusik-usik puting yg keras mengeras.
Sempat lagi menyentuh kelentit basah aku yg melekit2 ni. Mungkin dia stop pasal nak terpancut kot. Tu la tektik lelaki. Nak terpancut je stop kejap ambik mood romen2 ahahaha... aku dah tau sangat :p
Dia tarik aku keluar. Nak terus sambung atas katil, badan kami basah. basah pulak katil aku nanti. So layan je atas karpet depan almari solek tu dekat dgn katil... aku baring, dia tujah aku dari atas. Dia angkat kaki aku atas bahu dia. Uhhhh senaknyer... senak tapi sedap sayangggg!!!
Aku mengerang lupa diri entah apa yg aku merepek, macam-macam aku cakap tapi tak sedar... bunyi cam langau je... sedap sangat! hahaha... dia pun sama, suara dia mengerang husky... macho... geram tul aku...
nuffnang_bid = "cc9e02d8f8210928caf30c9a7dc27787";

No comments:

Post a Comment