Thursday, October 18, 2012

Hukuman oleh Ayah

Aku punya satu habit yang xde sapa pon tau...aku suka main "online adult game"..
Sure korang tau kan...kalau xtau, korang google je...ada 1 website ni aku suka...mmg best..setiap malam, aku akan main game2 ni sampai 3-4 pagi...

Nak dijadikan cerita, satu hari, aku terlampau leka main game ni, sampai ayah aku masuk bilik pon, aku xperasan...

"Kau ni, nak sgt ke rasa benda2 ni?kalau kau nak, aku blh bg.."

Aku memang terkejut giler, dgr ayah cakap camtu, sebab aku memang tak tau ayah masuk bilik aku...

"ttttak..tak..bukan camtu ayah...B saja2 je cuba games2 ni...tak tau lak game2 ni camni..."

"aaahh..alasan kau tu, xboleh pakai...ingat aku tak tau, selama ni kau buat apa dalam bilik..!! Aku nak kau bogel sekarang..gatal sangat kan..meh aku bagi kau rasa.."

"Ayah...B tak nak...B janji B tak buat lagi...tolong ayah...."

"Dah terlambat..sekarang, aku nak kau bogel! Atau kau nak aku koyakkan baju kau?"

Aku pon terpaksa lah bogel...tapi aku still tutup tetek and pantat aku...malu sangat...

"tak payah nak tutup2..sekarang, aku nak kau isap batang aku.."

Aku tak sempat nak cakap apa2, ayah dah sumbat batang dia dalam mulut aku...penuh mulut aku....posisi aku masa tu, aku melutut and ayah berdiri..jadi ayah pegang kepala aku, sambil dia goyang kedepan dan belakang...dia tolak batang dia sampai ke tekak aku...mendesah2 ayah aku..

"Emmpphh...sedap mulut kau...panas...sedut batang aku....tangan kau tu, pegang telor aku cepat!"

Tiba2 ayah tarik keluar batang dia dari mulut aku...terus dia tonggeng kan aku, tangan dia ramas2 tetek aku...

"Ayah..sakit..pelan2 sikit yah.."

"Kau nak sangatkan, ni hukuman untuk kau, sebab pantat kau tu dah gatal sangat..kau tunggu je, siap la aku ajar pantat gatal tu.."

Sambil dia ramas2 tetek aku, sebelah lagi tangan dia, selak pantat aku, and main biji aku dgn ganas...memang dia betul2 marah kat aku ni...

"Memang pantat gatal..baru usik sikit dah berair...ni belum aku enjut lagi...kau ni memang patut diajar...daripada jantan lain dapat kau, baik aku yang rasmikan kau dulu..."

Aku dah khayal dgn permainan ayah aku ni, aku dah malas nak lawan...Aku dapat rasa yang batang ayah aku, dah dkt pantat aku..terasa dia selak pantat aku, belum sempat aku cakap apa2...

"Aaaaaahh..ayah, sakit..."

"Ala, sikit je sakit, jap lagi sedap la kau...lepas ni, kalau pantat kau gatal, kau cari je aku..tak payah kau nak main game2 bodoh tu..lagi sedapkan..ketat betul pantat kau..seronok aku dapat dara kau.."

Aku hanya mampu menahan kepedihan..tapi, lama2 memang syok giler...lagi best dari main game2 tu..malam tu, aku dihukum sehabis-habisnya..sampai kering aku dibuatnya...ayah aku?terbaring kepuasan, sambil tersenyum lebar...











No comments:

Post a Comment