Sunday, May 22, 2016

Rawatan

" Ayah, Fila dah berapa hari tak sihat.."

"Ermmm..kau ni ada2 saja la..siap2 lah, aku bawak kau berubat.."

"Baik ayah.."

Bukan senang ayah nak bawak aku keluar..walaupon jumpa doktor..selalu dia suruh makan panadol je..tapi hari ni, mood dia baik kot..

" Fila, ko pakai baju yang ayah belikan untuk kau tu.."

"Ye ayah.."

Sambil aku sarungkan dress kuning paras lutut, aku rasa pelik..tapi, aku ikut je..

Dalam kereta, aku dgn ayah memang senyap je..ayah memang tak banyak cakap..

"Aku bawak kau berubat kat kawan aku..aku tgk kau ni pucat smcm je..klu bawak klinik pon, dia bg panadol.."

Aku hanya mampu mengangguk..aku ikut jela..dapat hilangkan sakit ni pon, dag okay sangat..

Selepas 1jam, sampai tempat kawan ayah aku..ayah aku suruh tunggu dalam kereta sementara dia jumpa kawan dia...
10mnt kemudian, dia panggil aku masuk..

Nama kawan ayah aku, Pak Lid..sebelum Pak Lid start buat rawatan kat aku, dia borak2 dulu dgn aku ngan ayah..

Tak lama tu, sebelum start rawatan, Pak Lid, suruh aku minum air kosong..dia suruh aku duduk atas kerusi, menghadap dia..Ayah aku,perhati,aku, dari jauh..

Pak Lid check 1 badan aku..pastu dia panggil ayah aku..dia pon terangkan, yang aku ni kena buatan orang..so, nk ubatkan aku, ayah aku pon kena berubat sekali..Awalnye, ayah macam xsetuju, dia suruh aku je. Tapi Pak Lid berkeras..akhirnya ayah setuju..

Pak Lid mulakan rawatan dekat aku dulu...aku duduk menghadap Pak Lid, sambil dia baca ayat2 yang aku sendiri tak faham..nampak kumat kamit je...lepas dia asapkan aku, dia suruh aku duduk dlm bilik..ada rawatan lain..sementara aku berehat, Pak Lid mulakan rawatan dekat ayah aku..

Apa yg Pak Lid buat kat ayah aku, aku pon tak taw..sebab pintu tertutup..sampai aku terlelap, sebab lama sgt..

"Utk rawatan kedua ni, ayah awak yg kena buat sbg syarat..tp, jgn risau..sebab Pak Lid akan ajar ayah awak..sekarang ni, awak pegi mandi bersih2 dgn air limau ni, pakai baju yg Pak Lid siapkan.."

Aku ikut je arahan Pak Lid...

"Sekarang kamu baring atas katil ni, kamu kena pandang mata ayah kamu sepanjang rawatan ni..faham?

"Faham Pak Lid.."

Rawatan pon mula..ayah akan ikut apa yg Pak Lid baca..tak lama tu, aku tgk Pak Lid keluar dari bilik..ayah pulak, pergi kat pintu, dan kunci pintu..aku cuba bertanya, tapi suara aku mcm terkunci...aku cuba bergerak, tp aku xmampu..semacam berat je..tapi aku tak terfikir apa2..

Ayah makin hampir dgn aku..dengan senyuman yang penuh makna, dia twrus mencium pipiku..sambil meleraikan kain batik yang aku pakai..bila ayah cium kat leher, aku terus rasa berdebar..nafsu membuak2..

Tangan ayah mula menggentel puting aku..aku cuba utk menolak, tapi aku tak mampu..gentelan ayah tu membuat aku tak tentu arah...

"Ayah, jgn gentel puting lama2..tolong hisap puting Fila..tolong ayah, Fila tak tahan sgt ni..;

Aku sendiri terkejut bila aku cakap macamtu..tapi,ayah senyum je..dan twrus menghisap puting ku dgn rakus..sambil menggentel puting ku dgn lidah, tgn ayah mula merayap ke bawah..terasa jari2 ayah mula menyelak bibir pantatku..jari2 ayah mula mencari biji ku..

Aku kegelian bila ayah menggentel biji ku dgn laju...aku makin xtahan bila ayah isap,puting sambil gentel biji aku..makin lama, makin sedap..sampaila aku rasa nak terkencing sgt..

"Ayah.....tak tahan ayah...."

"Nak klimaks ye anak ayah ni..."

Ayah aku senyum sambil gentel biji aku laju2...sampai la aku klimaks..aku rasa 1bdn aku kejang..mcm kena letrik..tp, nikmatnye...nafas aku turun naik menahan sedap...

"Anak ayah ni dah sedia ye nak kena kongkek...berair je pantat tu..xsabar nak rasa batang ayah ni ye..."

Terus ayah aku lipatkan kaki aku ke atas, dan tekan batang dia perlahan2 kat pantat aku...aku xmampu nak buat apa..aku mcm kena pukau...dah separuh btg ayah masuk, aku terasa sakit. Ayah mcm tau, dia berhenti kejap...

"Anak ayah sakit ye..kejap lagi tak sakit..lg sedap dari td..silap2 kau nnt yang merengek2 minta kat aku.."

Ayah terus tekan batang ayah sampai habis...perlahan2 ayah jolok pantat aku..sambil2 tu dia gentel biji aku..makin tak tahan aku...aku terus mendesah...merengek...

"Ayah..enjut lg ayah..Fila tak tahan..sedap ayah...ayah jgn berhenti...Fila janji Fila bagi pantat Fila bile2 ayah nak.."

"Kau yang janji ye Fila nak bagi aku pantat bile2 aku nak..aku tak paksa.."

"Ye ayah..ayah tak paksa..Fila yang nak bagi.."

"Bagus..meh ayah bagi kau sedap2 ye.."

Ayah pon enjut pantat aku laju2..tak lama kemudian...

"Ayah, Fila nak klimaks dah...tak tahan ayah.."

"Ayaaaaaaaaahh...ahhhhh...sedaaaaapnye ayaaah..Fila dh klimaks..."

Sambil aku menahan kesedapan..ayah teruskan lagi enjutan, xlama tu, ayah pon klimaks..ayah tersenyum puas...dia cium bibir aku..

"Terima kasih anak ayah..jgn lupa janji kau pada ayah.."



1 comment: