Thursday, November 22, 2012

Kau & Aku

Hujan turun dgn lebat
Menjadikan suasana dingin..sejuk..

Menggamit sanubariku..
Membangkitkan nafsu sesiapa sahaja..
Juga lelaki disebelah aku..
Lelaki itu bangkit..
Lantas memeluk tubuhku...
Tubuhku tanpa seurat benang itu...
Tubuhnya bersentuhan dgn ku..
Hangatnya pelukan dia..
Nafasnya laju...
Degupan jantung dia juga makin laju..
Jantung aku juga begitu...
Ku pandang wajahnya..matanya..
Bibirnya dan bibirku bersentuhan...
Hujan masih turun..
Irama hujan mengiringi kami...
Lidah bermain lidah...
Bibirnya menjalar ke leher ku...
Leherku dikucup..
Aku mendesah di telinganya...
Jari jemari yg kasar mula menjalankan tugas..
Mengusap dua bukit yang mengkal..montok...
Menggentel puting yang semakin mengeras..menegak....
Bibir masih meliar di seluruh tubuh...
Bibir dan lidah lelaki itu..
Mula meneroka bukit yang montok...
Lidah yg kasar mula menjilat puting yg keras..
Aaaahhhh...
Badanku terangkat-angkat...
Mengikut irama lidahnya...
Asyik...
Lidah berputar-putar di seluruh tubuhku...
Jemarinya mula menjalar ke seluruh tubuhku yang lain...
Ke satu tempat nikmat..
Dibelai tempat itu...
Tempat itu punya "mutiara" idaman lelaki itu...
Jemarinya mula bermain-main disitu....
Emmmm....Aaaaaaaaaaahhh...
Nikmatnya....
Semakin sedap....
Lidahnya yg kasar menggantikan jemarinya...
Aku tak mampu untuk bertahan...
Sayaaaaaaaaaaaaaaaaang...
Kau senyum....
Aku senyum kembali...
Tiba giliran aku....
Ku kucup putingnya...
Jilat putingnya...
Aaaaahhhh sayaaang...
Sedaaaaap...
Kini bibirku mula mengucup tongkat saktinya...
Lidah ku mula menjilat tongkat sakti itu...
Ku kulum tongkat sakti itu...
Sambil lidah ku menjalar...
Emmmmmmm...
Ku sedut tongkat sakti itu...
Sampai ke pangkal ku kulum...
Aaaaahhhhhhhh.....
Kau tolak badan ku ke katil...
Kaki ku kau buka...
Terlihatlah tempat idaman lelaki itu..
Tongkat sakti diletak di tempat idaman...
Perlahan-lahan dimasukkan ke tempat idaman itu..
Aaaaaaah........
Sayaaaaaang...
Dayungan bermula....
Perlahan.....Laju.....
Dadanya dirapatkan ke dada ku...
Bibir kami bertaut....
Sambil mendayung....
Nikmatnye sayang...
Laju sayang...
Mari sama2 kita sampai ke kemuncak cinta kita....
Aaaaaaahhh....
Saayaaaaaaaaaaaaaaaaang....












No comments:

Post a Comment